Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


lördag 27 oktober 2012

Tyst


Ibland är det så skönt att vara tyst, så jag har varit just det på bloggen ett tag. Vi får se om jag börjar skriva lite mer igen, eller om jag fortsätter vara nöjd med att bara tänka ett tag till. Och sparka omkring i löven.

Nästa vecka är Mr Stenlund ledig hela veckan och jag har deadline på två av mina kurser. Arbete och vila i en skön kombo alltså. Många promenader hoppas jag på. Och tekoppar förstås, hösten är ju tesäsongen framför andra. Hoppas ni får en skön avslutning på helgen där ni är.

7 kommentarer:

  1. Låter skönt!
    Önskar dig sköna dagar med många promenader genom prassliga löv! :)

    SvaraRadera
  2. Ibland bara måste man få ta paus, och blogga ska ju vara roligt och inte kännas som ett krav.
    här är det också höstlov till veckan. Skönt för mig med då jag inte behöver kliva upp 06.45 för att yngste sonen ska till skolan. Även om jag ska jobba lite så kan jag ta lite sovmorgon då jag med, känns skönt!
    Ha det bra!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du börjar skriva igen, du skriver så klokt! Men det är väldigt, väldigt skönt att bara få vara tyst och sparka löv också :) Lövsparkning ägnade jag en stund åt i dag på min promenad... härligt!
    Må väl och ha kul!
    Cecilia

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det skönt att få vara tyst ibland. Både på bloggen och i de sociala kontakterna man har i vardagen. Sparka du runt i löven och njut av te och promenader. Får du lust att skriva igen så finns vi ju här.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Låter skönt! Njut!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Tystnad gör oss alla gott ibland. Det tror jag på. Ett fint sätt att hämta energi och unna sig vila.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Jag har bloggat i snart fyra år. Vissa perioder skriver jag ofta, andra funderar jag över om jag ska fortsätta. Skriv för din egen skull, när du vill och känner för det. Vi finns här och blir glada för dina inlägg. Jg har saknat dig men vet att det finns mycket annat som tar tid. Familj och studier måste få prioriteras högst. Bara du inte försvinner helt, lova det.
    Största kramen ever.
    Kristina

    SvaraRadera