Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


tisdag 3 juli 2012

Tillfälligt avbrott


Det blev visst tillfälligt avbrott i cyberspace - åtminstone här på bloggen. Jag har inte varit sjuk, inte mått dåligt, inte haft semester och inte legat på någon avlägsen strand. Det enda som har hänt är att jag för ovanlighetens skull inte haft minsta lust att fota och absolut ingenting att säga heller... Vet inte om det har ändrat sig med det sista, men vi var i alla fall ute på en prmenad i regnet idag, min vän kameran och jag.


Naturen visar verkligen upp sin mest prunkande sida, och nu när gräset har slutat blomma här kan jag njuta av det igen. De här blommorna får man i köpta buketter hemma i Sverige. Här växer de på buskar vid vägkanten. Någon som vet vad de heter?

Och så daggkåpan - så vacker i all sin enkelhet, men ack så svår att fota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar