Vinden blåser vart den vill - vi blåste vidare


tisdag 20 december 2011

Godmorgon världen!


Ny dag. Nya tag. Igår var igår och nu är det nu. Det som har varit har varit, och framför ligger en obruten dag - oanvänd, redo att brukas till något vackert. Eller nyttigt. Eller inte alls.

Det jag ser fram emot minst av allt och gruvar mig för - det ska jag göra direkt. Då kan jag ju se tillbaka på det och vara glad istället för att fortsätta gå omkring och gruva mig. Och all den tid jag behöver, den har jag. En sekund i taget. Nu. Och nu. Och nu.

Den som känner mig förstår att jag peppar mig själv här. Men jag tycker nog att det funkar! Ha en underbar dag, alla!

1 kommentar:

  1. Du är så fin!!!
    Jag älskar dig och önskar att du vore lite närmare i jul, rent geografiskt...
    Pöss påre!

    SvaraRadera